قوانین سرویس دهی :
این سند اصول، راهبردهای قابل قبول XLHost را مطرح میکند و مشتریان ملزم به رعایت آن برای استفاده از خدمات و محصولات XLHost میباشند . سیاست های قابل قبول XLHost (از این پس AUP نامیده میشود ) مطابقت با قوانین فدرال، کشوری و محلی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانینی که توسط XLHost وضع شده است میباشد. XLHost حق اعمال قوانین و مقررات در رابطه با استفاده از خدمات خود (ارائه شده به تمام مشتریان) را دارا میباشد و چنین قوانین و مقرراتی در معرض تغییر میباشند. AUP به هیچ وجه یک لیست جامع نیست و XLHost حق اصلاح AUP در هر زمان در صورت نیاز را دارا میباشد. مقبولیت و اجرای قرارداد خدمات اصلی، تمام طرفین را متعهد به AUP بیانشده از سوی XLHost در زمان اجرای قرارداد میسازد. هرگونه نقض AUP ممکن است منجر به تعلیق یا پایان یافتن حسابهای مشتری شود.
نقض هر بخشی از AUP ممنوع است و ممکن است منجر به پایان فوری یا تعلیق خدمات شود.
هرگونه سوال یا توضیح در رابطه با AUP بایستی به «بخش رسیدگی به شکایات» ارجاع داده شود.
تبعیت از قوانین :
مشتری نباید چیزی مخالف با قوانین ایکس ال هاست بر روی سرور های این شرکت ارسال کند یا دریافت کند این قوانین شامل 1) نقض قانون یا مقررات محلی فدرال و قوانین جمهوری اسلامی ایران 2) رفتاری که منجر به تهدید بر فرد، گروه یا نهاد شود 3) نقض حقوق افراد شامل حقوق حمایت شده توسط کپی رایت ، یا مالکیت معنوی یا قوانین و مقررات مشابه شامل نصب یا توزیع محصولات نرمافزاری «سرقتشده» شود. مشتری بایستی مسئول تعیین قوانین و مقررات قابل اعمال بر استفاده از محصولات و خدمات باشد.
کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به ایکس ال هاست می باشند. در صورتیکه ، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای ایکس ال هاست محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر ، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.
ایکس ال هاست حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. ایکس ال هاست حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
تعهد امنیت اطلاعات مشتریان:
هر مشتری بایستی در بروز نگه داشتن هر یک از سرور ها یا شبکه خود که به زیرساختXLHost متصل است، تلاش کند. عدم حفاظت از سرور ممکن است منجر به بخطر افتادن ایمنی به وسیله منابع خارجی شود. XLHost مسئول امنیت سطح سرور مشتری نیست مگر اینکه مشتری دارای بسته امنیت سرور، بسته مدیریت دیوار آتشین یا بسته مدیریت کامل سرور باشد . سرور بخطرافتاده که منجر به آسیب به شبکه میشود، سریعاً به مشتری هشدار داده میشود و فوراً از شبکه قطع میشود تا مستقیماً بر مشتریان دیگر اثر نگذارد. در صورتی که سرور به علت عدم امنیت قطع شود شرکت هیچ مسولیتی در قبال ارائه خدمات مجدد به مشتری نخواهد داشت.
امنیت سیستم و شبکه:
نقص امنیت سیستم ها به شدت منع میشود و در صورت مشاهده باعث شکایت به مقامات کیفری کشور خواهد شد ، XLHost این موارد را همیشه بررسی میکند و در صورت مشاهده به مقامات قضایی و کیفری گزارش داده خواهد شد و با فرد خاطی برخورد میشود .
مثالهای نقض امنیت سیستم یا شبکه عبارتند از:
- وارد کردن بد افزار ها به درون شبکه یا سرور (همانند ویروسها، Worms، تروجان، کیلاگر ها و دیگر موارد قابل اجرا به منظور آسیبرسانی)
-نقض امنیت یا اختلال ارتباطات یا اتصال در اینترنت. نقضهای امنیتی شامل دسترسی به دادههایی است که مشتری نباید به آنها دسترسی یابد یا ورود به سرور یا حسابی که مجاز به دسترسی به آن نیست. این آسیب ها شامل،اسکن پورت، پینگ فلود، ارسال ایمیل های بزرگ، بررسی پاکت های درون شبکه ، جعل IP و .. میباشد.
- اجرای هرشکلی از فعالیت در شبکه که منجر به ، تداخل در سرور های مشتریان کند.
- دور زدن احراز هویت کاربران و امنیت کاربران ، کرک کردن نرم افزار ها
- استفاده از سرویس ها به منظور حمله DOS (همانند حمله تکذیب سرویس یا حمله تکذیب سرویس توزیعیافته)
- استفاده از متن-دستور برنامه یا ارسال پیامها به منظور تداخل یا غیرفعال کردن دسترسی کاربر از طریق به هر وسیله چه به صورت محلی و چه از طریق اینترنت.
نقضکنندگان این قوانین مسئول پرداخت تمام خسارات ایجاد شده به شرکت میباشند. این خسارت در حال حاضر برابر با 100 دلار به ازای هر ساعت میباشد. آسیب به شبکه از طرف هر مشتری که منجر به تداخل با مشتری دیگر شود، فوراً قطع خواهد شد. هیچ گونه اعتبار ادامه سرویس برای مشتریان با اتصال قطع شده به خاطر تخلفات شبکه، صادر نخواهد شد.
قوانین اینترنت:
مشتریان ملزم به رعایت قوانین اینترنت میباشند و همچنین رعایت رفتاری پذیرفته شده که در اینترنت انتظار میرود .
مشتریان نبایست از اینترنت به منظور کارهای غیرقانونی از قبیل کارهایی که در قانون جرم شناخته میشود استفاده کند .
شرکت مسوولیت آن را دارد که در صورت مشاهده این قبیل نقض قوانین سرویس را غیرفعال کند.
پورنوگرافی (هرزهنگاری) کودکان:
XLHost به طور کامل با هرگونه بررسی جنایی در مورد نقض قانون حمایت کودکان 1984 در رابطه با پورنوگرافی کودکان همکاری خواهد کرد. مشتریان مسئول اقدامات کاربران خود در شبکه XLHost میباشند و مسوولیت موارد ارسال شده توسط مشتریان خود هستند .
برطبق قانون حمایت کودکان، پورنوگرافی کودک شامل تصاویر، فیلمها، ویدیو یا هر نوع ارائه تصویری که فردی را نشان دهد که زیر هجده سال باشد و در فعالیت جنسی شرکت داشته باشد یا مشخصه غالب آن، نمایش برای هدف جنسی باشد، یا هرگونه مواردی یا ارائه تصویری که از فعالیت جنسی با فرد زیر هجده سال طرفداری کند، میباشد.
نقض قانون حمایت کودکان بایستی به بخش رسیدگی به شکایات گزارش داده شود .
نقض کپیرایت:
ساختار مرکز دادهی XLHost شامل شبکه، سرور های اجارهشده، خدمات و دیگر سختافزارهای مستقر در تاسیسات تنها بایستی برای اهداف قانونی بکار برود. مخابره، توزیع یا ذخیرهسازی هرگونه اطلاعات، یا مواردی که قوانین و مقررات کشوری ایالات متحده را نقض کند، ممنوع است. این امر شامل حمایت از کپیرایت، علامت تجاری، یا هرگونه دارایی معنوی شامل ساخت، استفاده، توزیع غیرمجاز از نرمافزار، یا استفاده از BitTorrent یا دیگر نوع تکنولوژیهای بکار رفته در توزیع مواد کپی شده غیرقانونی میباشد. اگر مشتری، نرمافزاری را بدون موافقت توزیع یا نصب کند، قانون کپیرایت فدرال را نقض کرده است. XLHost با تمام نهاد های اجرای قوانین در رابطه با نقض کپیرایت در مرکزدادهها همکاری خواهد کرد.
سیاست های میزبانی:
دادههای غیرقانونی یا ضد AUP: نقض قوانین یا AUP ، ممنوع است که شامل موارد زیر میباشد:
- صفحات وب که روش ارتکاب اقدامات غیرقانونی یا اقدامات نقضکنندهی این AUP را توضیح میدهند.
- نرمافزار، اسکریپت یا هر منبع دیگر به منظور تسهیل ارتکاب اقدامات غیرقانونی یا اقدامات نقضکنندهی AUP را آموزش میدهد .
- تبلیغ، انتقال، ذخیرهسازی یا استفاده از هرگونه نرمافزار، اسکریپت، برنامه، محصول یا سرویس طراحیشده به منظور نقض AUP.
- جمعآوری ایمیلآدرسها، اطلاعات کارت اعتباری یا دیگر اطلاعات شخصی برای استفاده یا کلاهبرداری ممنوع است.
- فیشینگ: صفحات وب با اسکریپتها یا موارد قابل اجرا برای هرگونه عملیات به منظور بدست آوردن کارت اعتباری، اسامی، آدرسها یا دیگر داده های شخصی ممنوع است.
- صرفا کاربرانی که از سرویس مدیریت بک آپ استفاده می کنند ، شرکت وظیفه ایجاد بک آپ از سرور و بازگردانی آن را دارد در غیر این صورت پشتیبان گیری از سرورها برعهده مشتری میباشد .
- بازگشت وجه صرفا در مدت 7 روز و درصورتی که سرور اختصاصی دارای مشکلی باشد که کارشناسان نتوانند آن را برطرف کنند قابل درخواست است و به صورت کامل بازگشت داده میشود ، سرور های مجازی دارای ویژگی بازگشت وجه نمیباشند .
رفع مسوولیت :
خدمات شرکت به همان شکلي که هستند ارائه مي شوند و هيچگونه گارانتي صريح و ضمني شامل آنها نمي گردد. ضمنا هيچگونه ضمانتي مانند مطابق نياز خريدار بودن، بي عيب بودن، عدم قطعي، امنيت و ... ارائه نمي شود. همه ضمانتهاي کتبي و شفاهي در مورد سرويسهاي شرکت که توسط کارکنان يا نمايندگان و يا سايرين ارائه شوند فاقد اعتبار مي باشند. شرکت هيچگونه خسارتي بابت عملکرد سرويس خود به هر نحو نمي پردازد. شرکت تحت هيچ شرايطي مسئول حوادث احتمالي (مانند از دست رفتن داده ها روي سرور) نخواهد بود.
هر گونه توهین به کارشناسان فنی و فروش ، مدیران و مسئولین دیتاسنتر از طریق : ایمیل ، پنل کاربری، لایو چت و تلفن ممنوع بوده و منجر به قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را شامل می شود و همچنین هزینه 35 دلار بابت جریمه برای فعالسازی مجدد سرویس به مدت 24 ساعت برای انتقال بک آپ ، دریافت میگردد و هیچ گونه اعتبار ادامه سرویس برای مشتریان با اتصال قطع شده به خاطر این گونه تخلفات ، صادر نخواهد شد.
هارد دیسک های استفاده شده چه نو و چه استفاده شده در سرور های اقتصادی و یا اختصاصی و یا مجازی به هیچ عنوان گارانتی نمیشود و درصورت از بین رفتن اطلاعات شرکت هیچ مسوولیتی ندارد و مسوولیت بر عهده مشتری میباشد ، صرفا هارد دیسک ها در صورت از بین رفتن یا خرابی آن ها تعویض میشود .
سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت .
سیاست ایمیل:
هرزنامهی ایمیل: XLHostدارای سیاست بسیار سخت گیرانه بر روی SPAM، Junk E-mail یمیباشد. این موارد به صورت زیر تعریف میشوند: ارسال نامه یا پست الکترونیک (خواه تجاری یا خیر) به بیش از یک گیرنده. در صورت شکایت از اسپم مسوولیت هرگونه قطع سرویس بر عهده مشتری میباشد .
حذف IP از لیست سیاه : اگر اقدامات مشتری باعث شده است که سرورهای میل XLHost یا IP آدرس XLHost بر روی لیستهای سیاه یا هرگونه سیستم نرمافزار فیلترینگ دیگر به کار رفته توسط شرکتهای اینترنت قرار گیرد، مشتری مستلزم پرداخت 100 دلار برای هر حساب و 100 دلار به ازای هر ساعت هزینه ی اجرایی برای حذف IP جریمه خواهد شد.
- حسابهای Drop-Box: استفاده از این شبکه برای دریافت پاسخها به هرزنامه ارسال شده از شبکه های دیگر ، ممنوع است.
- جعل سربرگ: جعل سربرگ ها ایمیل (Spoofing) ممنوع است.
- اسپم از طریق پروکسی : اسپمینگ از طریق پروکسی ، یا نصب نرمافزار ارسال ایمیل پروکسی ممنوع است.
- Mail Server OpenRelay: پیکربندی سرور میل برای پذیرفتن و پردازش پیامها برای ارسال هایی متفرقه و تبلیغاتی ،ممنوع است.
ارسال ایمیل انبوه: ارسال ایمیلهای انبوه به عنوان اسپم در نظر گرفته میشود. این ایمیل ها ، ایمیل ارسال شده به گیرندهای که تمایلی به دریافت آن از مشتری ندارد، تعریف میشود. ارسالکنندگان میلهای انبوه بایستی گزارش کامل و صحیحی از جمله ایمیل و سرفصلهای آن
داشته باشند و درصورت درخواست به XLHost ارائه کنند.
سیاست سواستفاده از اطلاعات مشتریان:
مشتری با موافقت با این AUP، تایید میکند که اطلاعات تماس و پرداخت ارائه شده به XLHost، مشتری را تایید میکند . انجام کلاهبرداری، بدست آوردن خدمات یا تلاش برای بدست آوردن خدمات با هر وسیله یا دستگاه با هدف اجتناب از پرداخت، ممنوع است .
آدرس ، تلفن و مشخصات مشتریان باید به درستی اعلام شود و تایید سرویس منوط به بررسی و تایید واحد مالی (Billing Department) میباشد و در صورت استفاده از اطلاعات و مشخصات غیرواقعی سرویس ارائه نخواهد شد.
سیاست IRC:
XLHost به هیچ وجه فعالیت سرویسهای IRCدر شبکه را اجازه نمیدهد. ما اتصالات یا سرویسهای ورودی یا خروجی که در IRC عمل میکنند را بررسی میکنیم .
صدور فاکتور و کنسل سرویس:
تمامی فاکتور ها در اول ماه صادر میشوند. از این رو، تمامی کنسلی ها بایستی قبل از اول ماه صورت گیرد تا فاکتور برای ماه آینده صادر نشود .
ارتقاء/انتقال سرویس:
قیمتهای سرویس هاستینگ یا قیمت سختافزار، پهنای باند XLHost تغییر و نوسان میکنند اگر یک مشتری، سرور جدیدی به منظور تعویض سرور قدیمی و یا بازتخصیص IP، جابجایی هارد دیسک و .. بخواهد مستلزم رعایت قیمت های جدید است .
تعلیق و پایاندهی:
تنها XLHost حق تعلیق سرویس مشتری به خاطر نقض AUP بدون هشدار قبلی را دارا میباشد. XLHost حق پایان رساندن سرویس بدون هشدار قبلی به خاطر نقض AUP را دارد. هزینه 35 دلار علاوه بر هزینه فاکتور برای سرویس هایی که به دلیل عدم پرداخت یا نقض قوانین غیرفعال میشوند دریافت میگردد.
نقض AUP منجر به موارد زیر میشود:
- هشداردهی از طریق ایمیل
عدم حل نقض AUPدر عرض 24ساعت منجر به موارد زیر میشود:
- خاموشی موقت سرور
- نال کردن مسیر روتر به سرور
تکرار تخلف آیتمهای بالا منجر به اقدامات زیر میشود:
- قطع فوری سرویس بدون فعالسازی مجدد